niedziela, 23 stycznia 2011

Nastaw się na zarobek

Poniżej linki do kilku praktycznych poradników napisanych nierzadko przez ludzi, którzy już osiągnęli sukces.
Poniżej lista książek + opinia zadowolonego klienta :)

"Zrobię to dzisiaj"


"Bardzo dobra książka. Chyba każdy ma lub miał problem z zajmowaniem się wyłacznie pracą, gdy pracuje we własnym domu. Autor podaje konkretne sformułowania odnośnie wypowiedzi do osób z rodziny czy osób, które zadzwonią w trakcie wykonywania pracy - co im powiedzieć, żeby nie przeszkadzali i szanowali mój czas. Dodatkowo przedstawione są latwe sposoby na eliminację "czaso-pochłaniaczy" - zaczynam od dziś, na pewno zadziała! Ciekawy jest też rozdział o stworzeniu własnej firmy opartej na osobistej pasji. Cała książka zawiera wiele małych pomysłów na ulepszenia, które w sumie dają wielki potencjał do pracy, rozwoju i sukcesu."




"Błyskawiczny e-marketing"

"Bardzo ciekawa pozycja. Przydatna wiedza. Polecam."
"Kompleksowy opis tego rodzaju marketingu"



"Chcesz być wolny finansowo?? Przeczytaj!"
"Bardzo dużo wiedzy finansowej. Książka jest napisana przystępnym językiem, Przydatnych w życiu"
"Autor otworzyl mi oczy na plusy i minusy roznych sposobow inwestowania. Za to dziekuje ;-D choc szkoda ze nie zostal rozwiniety wariant inwestowania dla ludzi, ktorzy dopiero zaczynaja swe kroki do bogacenia sie i nie dysponuja jeszcze 20%, potrzebnymi do zaciagniecia kredytu hipotecznego na kamienice. Szczegolnie cenna bedzia ta pozycja dla osob, ktore nie czytaly jeszcze ksiazek Roberta Kiyosaki'ego, bo zostaly tu zebrane najistotniejsze jego mysli. Dla mnie bylo to przypomnienie i utrwalenie;)"



"Według mnie naprawdę wspaniała publikacja. Daje takiego motywacyjnego kopa. Polecam wszystkim."
"Pytanie dlaczego ta książka pokazała się tak późno? Straciłem parę lat, ale wiem, że jestem w stanie to odrobić. Książka pełna optymizmu, ale też potrafiąca dokopać pewnym stereotypom. Systematyzuje wiedzę i odkrywa nowe możliwości. W końcu wiem, co to jest wolność finansowa i jak się to ma do bogactwa. Polecam."
"Książka uświadomiła mi, że każdy z nas może nauczyć się odpowiedniego zarządzania swoimi pieniędzmi i dzięki temu dążyć do pomnażania pieniędzy."
"Pozycja przerosła moje oczekiwania."
"Świetna i mądra książka, ale jak dla mnie trochę za krótka."
"Książka bardzo dobra, chociaż spodziewałabym się większego rozwinięcia wątków. Ogólnie polecam na początek i czekam na kolejne pozycje autora."
"Ksiażka całkiem fajna. Zmienia tryb myślenia z "nie umiem", "nie potrafie" na tryb "jak to zrobić" ":)"


"Jedna z najlepszych książek na tym portalu. Powinni tego uczyć w szkołach."
"Lektura godna polecenia:) Bardzo przyjemnie mi się jej słuchało i na pewno jeszcze nie raz do niej wrócę."
"Książka jest rewelacyjna, wręcz czuć doświadczenie autora jak się ją czyta, Kamil jest świetnym przykładem na to, że każdy, niezależnie od wieku może osiągnąć szczyty swoich marzeń. Szczerze polecam."
"To niesamowite, że tak młoda osoba jak Kamil C. potrafi tak wspaniale zmotywować i zachęcić do działania. Podobało mi się, że autor odnosi się do typowo polskiej sytuacji i zachęca do budowania biznesu od czegoś małego, bo na ten wielki przyjdzie czas..."
"Pan Kamil znowu nie zawiódł. Rewelacja, ale tylko dla tych, którzy chcą myśleć i działać."
"Tak jak poprzednia pozycja Kamila Cebulskiego, ta książka jest równie świetna. Widać nie tylko geniusz młodego biznesmena, ale i szeroką wiedzę na tematy biznesowe - wiedzę nie tylko wyczytaną, ale i przetestowana na sobie. Jak dla mnie książki Kamila Cebulskiego są jednymi z najlepszych pozycji dostępnych w Złotych Myślach. POLECAM!"




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz